Mycket saknad!

Jag saknar mamma, Jag saknar pappa!

Idag kör jag och natalia sista plugg ruschen innan morgondagens stora salstena. Nu ska bannemej det mesta sitta innött i mitt huvud efter idag. Jag vill bara ha torsdageftermiddag nu nu nu så jag slipper detta. Kvällen imorgon ska firas med studiegruppen. Vi ska ut och käka, dricka öl och sen blir det bio, Hur många lingon finns det i världen?

"jäfla skjosnööje, jäfla skjo jäveeel" finns det något sötare eller?!



Jag skulle vilja jobba med människor med den här typen av handikapp, tror det skulle vara hur givande som helst och så himla kul!

Nej nu sätter jag igång utan natalia för hon är lite seeen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0