Nervsystemet

hur ska man hinna med att leva när det är så här mycket? hur ska jag förstå när det är sådant tempo? jag får väl gå runt och vara grå, trist och död i 1 vecka till.. sen blir det lite paus med nya kurs i 3 veckor. Ska åka hem över påsken och stanna hemma i 5 dagar. Ska bli riktigt kul att träffa min familj! Jag saknar dem sååå!

Vi börjar med nervsystemet idag, kul med något annorlunda än cellen. eller det fungerar ju typ på samma sätt..det börjar i cellen och försvidare till nerverna som sen styr organen. Är jag helt ute och cyklar nu eller?

Arbetsintervjun går av stapeln 14.00.. Wish me luck!

puss o kram!!



+ Linnea!!♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi kommer klara det här Alexandra, det vet jag :) <3

2011-03-31 @ 08:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0