nu är det mycket

Vi har verkligen fullt upp med allt pluggande.. har vistas min tid mellan 9 - 16.30 idag på biblioteket med förberedelser inför den muntliga tentan imorgon. jag vet den är redan imorgon! Några har på Onsdag, men jag valde att ha min imorgon för vill bara bli av med skiten för att sen ha Onsdagen fri att plugga järnet innan Torsdag då den stora skriftliga tentan är. Jag har bestämt mig för att inte stressa upp mig, det kommer iallafall inte hjälpa... Jag hoppas jag klarar den! :) Och om jag inte gör det så är det ingen big deal, då är det bara att göra om den om en månad.. Det kommer varken påverka mina pengar från csn eller mina poäng i kursen. Så nu måste jag börja lugna ner mig..

Har en del att göra ikväll gällande tentan imorgon, men först måste jag få mat i mig innan min mage svälter ihjäl.

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0