Sådärja!

Äntligen är denna tenta avklarad, och det gick ju kalasbra! Kan inte beskriva känslan av att vi inte har någonting mer kvar att göra på denna kurs förutom salstentamen. Jag känner mig helt avslappnad och vädret ger mig sån energi. Mår bra idag!

Ska försöka se vad man kan göra med en möglig gurka, för jag är sjukt hungrig och måste äta innan jag ska iväg och träna. Sen ikväll så ska jag äntligen få handla massa gott. Det har faktiskt aldrig hänt mig att jag haft ett tomt kylskåp. Men eftersom det inte finns någon mataffär i närheten så blir jag mycket latare och handlar enbart när jag måste. Mer pengar på fredag känns ju också rätt gött.

Nej improvisera med min gurka var det ja, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0