Sensibilitet och Reflektion är min bästa vän!

Sådärja då var jag tränad, matad och duschad! Äntligen känner jag mig lite fräsch igen :) Har bokat klipptid på fredag så snart ska håret vara på sin plats också! Ska försöka plugga lite nu innan bb början och sen ringer väl älsklingen runt 23 när han landat. Tänk vad fort en vecka har gått, han åkte ju nyss kändes det som.. men han åker ju och andra sidan snart igen. Tror det är söndag han åker till spanien igen. Men då är det bara 4 dagars träningsläger. Tack och lov för det! Sen så får vi äntligen träffas. Distansförhållande är usch, men samtidigt är det obeskrivligt när jag väl träffar honom för då har jag verkligen fått sakna honom.. Det blir ju lätt att man slutar sakna varandra efter ett tag när man har tillgång till varandra dagligen!

nej om man kanska ska försöka förstå sig på fenomenologi, hermenuetik, socialkonstruktivism, reduktionism och ja alla andra idiotiska filosofi begrepp. morr!!

puss o kram!


min lilla skruttunge! (som tyvärr är stor kille idag, hela 6 år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0