Skulle behöva en flaska i huvudet, gärna med alkohol!

Jag är så jävla kass, ingen tjej med diciplin det här!! Jag hade verkligen bestämt mig för att börja med studieuppgiften ikväll och hade öppnat ett dokument och lagt fram böckerna och anteckningarna. Men så helt plötsligt kommer en hyper energis Helen nerspringande till mig i bara strumplesten. Så då blev det lite prat istället. Sen tog det mig över en timma att äta godis som jag var nere och köpte innan. När godiset väl var slut plingade det satan i chatten på fb. Använder sällan den för dels är jag inte social över datorn så alla tror alltid att jag är tjurig. Men så är inte fallet. Men just ikväll när jag skulle plugga så ploppar det upp överdrivet många. Och när jag väl avslutat dem så ringer min älskade stina och så pratar vi länge. Såå jaa nu är klockan över nio och jag måste duscha innan bb börjar. Så jag kan ju sammanfatta mitt pluggande som slutfört för ikväll. Skämmas borde jag göra! Men imorgon, då ska jag skärpa mig och det är inget jag bara säger.. det är ett löfte!

vill att jonas ska komma hem!

nej dags att hoppa in i duschen och städa upp här på skrivbordet.

puss o kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0