STOPP!!

Nu är snart söndagen också slut och vi går in i ny vecka imorgon, seriöst snart kommer hängbrösten, rynkorna och pensionen.....varför måste tiden gå så fort? Efter vår tenta så har vi läst halva terminen och vi har enbart 10 veckor kvar i skolan och sen är det sommar och vi har då redan läst ett halvår. Känns som att dessa tre åren kommer flyga förbi!

Jag känner mig inte alls trött ikväll, men borde börja runda av... åtminstone lägga mig i sängen. Ska nog se på några avsnitt entourage :) Kan ta en liten sovmorgon imorgon, iallafall till 9 halv 10.. Sen måste jag upp för att läsa läsa läsa och sen ska jag även försöka få en tvättid.

15 april kommer mamma och pappa hit och hälsar på :D då har de även med sig alla mina möbler och allt annat skrot från min gamla lägenhet! det ska bli så kul att träffa dem och visa hur jag bor!!

men ni får väl sova så gott alla glad, för det ska jag göra sen! puss o kraam!


snart är sommaren här och då ska jag tillbringa mycket tid på öland! kommer bli kanonmysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0