Suck

Alltså såhär slut i kroppen minns jag inte sist jag var .. Börjar må riktigt dåligt :( Skulle nog inte ha tränat ikväll för jag kände att min kropp tog stryk. Och dummhuvudet själv äter inte innan utan jag sitter nu och kastar i mig för att jag är så hungrig. Snodde ihop en form av tacogratäng med köttfärs, bönor, majs, ost och tacosås. Riktigt gott faktiskt!

Ska hoppa in i duschen och sen lägga mig i soffan och bara dö.. Som tur är ska hela studiegruppen komma till mig imorgon vid 9 på morgonen. Så behöver inte gå upp lika tidigt. Räcker ju med att jag hinner dra på mig mjukis overallen, äta frukost och sätta på en stor mängd kaffe.


Här är min underbara studiegrupp!! Ser ni inte hur lyckliga vi ser ut, vi älskar att plugga......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0