Tempo tempo!

Ja då var cellen avslutad och imorgon går vi in på nervsystemet.. Snabba vändningar här med intensiv inmatning! Föreläsningen idag var hemsk, förstod inte ett smack.. Sjuksköterskeyrket i mina ögon fanns inte ens med längre. Det var väldigt långt borta idag.. Jobbade med 50 frågor under eftermiddagen, sjukt tråkigt!
Strax efter tre gav jag och helen upp och stack till försäkringskassan istället..

Nu är jag äntligen hemma och ska äta något litet innan jag ska iväg på spinning. Lisettes syster är här på besök från oslo och även lisettes kompis är här så det blir lite skitsnack med kaffe nu.

Och föresten så ska jag på arbetsintervju imorgon, hääääärligt!
Och min drömlägenhet försvann likafort som jag började drömma om den. Tänk om man ändå hade mer pengar.. Det var månadshyran som stoppade mig. Hade jag klarat av att betala den hade den varit min 1 juni. attans jävla skit!

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0