Denna Onsdag kan bli min räddning

Jag tror bannemej det är mina nya p-piller som spökar... Inatt har jag iallafall sovit bättre, men såfort jag lägger mig ner mår jag illa och så är det typ tionde morgonen jag vaknar och har ont i kroppen, huvudvärk och är jättetrött.. jävla skit hormoner, jag blir som en annan människa. Är det inte det ena som händer så är det, det andra. Massa äckliga svettningar har jag också fått...... Varför är det alltid vi kvinnor som ska stå ut med allt sånt här skit?! Sätt p-piller på killarna..

Har startat min morgon med älsklingen i telefon, åh han är så saknad! Jag vill bara ha honom hos mig!

Nu ska jag börja göra mig iordning för att träffa studiegruppen på storken. Vi ska kolla igenom det sista på hemtentan för att sen lämna in den.
Sen ikväll blir det stor förfest med ESS (ekonomerna) för att sedan gå ut på Harry's.. Jag behöver verkligen dethär känner jag! Släppa alla tankat för en kväll och bara vara med mina vänner. Men frågan är hur min kropp kommer förhålla sig till alkoholen när den är så pass svag?! Hmmm tur att jag har krypavstånd hem ifall något händer.

nej dags att öka här, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0