Blir nog en bra dag

Vaknar till massa fnissande ute i köket, där Lisette, Anders och Mattias sitter och pluggar..
Så när jag gått upp och kommer ut från rummet så har har de sammanställt detta:

I tävlingen vilken glass är du?
Anders Wolme: Spirello, för jag är lite twisted...
Lisette Fredriksson: Top Hat, lite hemlig, med en överraskning...
Mattias Carlström: Piggelin, äcklig och billig eller älskad av barn i 40 år???


detta har de suttit och kommit på själva, gud så jag skratta! Alltså när man pluggar blir man sjukt knäpp också, men det är nog bara för att man självmant ska komma ifrån det hårda ibland och skratta mellan varven.
Nej usch jag vill inte att Lisette ska flytta!!!!!

Eftersom jag har en del tvångstankar så har jag varit duktig att bryta en idag :) Normalt kan jag aldrig gå upp från sängen och äta mat direkt, jag måste alltid äta frukost först. Spelar ingen roll vad klockan är. Först en knäckemacka och sen kan jag äta mat. Men det måste vara frukost före lunch så är det bara. Men idag gick jag raka vägen upp till kylskåpet och tog fram en matlåda och värmde på.
Men nu är ju frågan om jag bröt mot detta frivilligt eller om det var för att jag inte hade någon frukost hemma idag?

Om 2 timmar sitter jag på Opponent-tenta med världens strängaste lärare. Men jag gillar henne så det gör inget :) Och ja vi känner oss förberedda så detta kommer gå på räls!

Senare blir det träning och sedan storshopping på Ica Maxi, för jag har absolut ingen mat. Det enda som nu ligger i kylen är en möglig liten gurka..

Hoppas ni får en bra dag, i Kalmar är det sol och 10 plusgrader. Underbaaaaaart!

puss o kram!


Shit det här var över 2 månader sen, jag kände verkligen ingen och frågade mig säkert hundra gånger per dag vad jag höll på med och varför jag var i Kalmar. Jag ville inget annat än att flytta hem... Men ojojoj vad glad jag är att jag inte tog mina väskor och stacka den trygga vägen. För idag stortrivs jag och jag har helt underbara vänner och det går faktiskt framåt med studierna :) Så jag säger bara, Sluta aldrig kämpa för det ni vill uppnå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0