Vovven Saffi

Vi har kommit lite längre med hemtentan idag, men gudars vad övertrötta vi var nu på slutet! Bara suttit och garvat åt tråkiga saker ;P .. Nu är jag hundvakt och vi har nyss varit ute och gått jag och Saffi i både blåst och regn. Hon tyckte lika illa om det som jag gjorde..Visst är hon söt den lilla (stora*) varelsen?!



Jag och natalia hade planerat att vi skulle träna 17.30 men sen så fick hon mig att bestämma mig för att hoppa över det och träna imorgon istället. Men nu skrev lilla lusifer att vi ska träna 19.30 istället. Så måste sätta igång och plugga nu så jag iallafall har börjat.
Idag ringde älsklingen från spanien, åh nu saknar jag honom ännu mer! Men snart är han ju hemma igen, hemma i sverige men inte hos mig. usch!

Nej nu måste jag sätta fart här, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0