För vem är sjuk ofta på sommaren när man tar del av både sol och ljus?!

Nästan alla är sjuka nu och jag blir aldrig sjuk, jag vet inte varför?! Har inte varit sjuk sen augusti nu och det är ett under med tanke på alla snoriga/hostiga barn jag delar min vardag tillsammans med. Men jag började faktiskt äta D-vitamin för snart 2 månader sen och jag är nästan säker på att det är dem som gör att jag håller mig frisk. Så ni som missar ljuset och solens strålar om dagarna (vilket nästan alla gör med tanke på hur några timmar det är ljust nu under höst & vintertid) kan jag varmt rekommendera d-vitamin.. Finns att köpa i burk på hälsokostboden och räcker 2 månader..Tror den kostade 177kr..

Men istället för att vara sjuk dras jag med mina blodsockerfall, och fort går det när jag väl får dem! Inte det minsta roligt.. Därför har jag gått och köpt dextrosol som kanske kan hjälpa mig att hålla kroppen igång.
Fick sluta redan kl 15 idag och ska därför åka och träna tidigare. Ska vara lite kaxig och köra dubbla konditionspass idag.. Vi får se om jag orkar med tanke på min svaghet i kroppen av blodsockret. Dextrosolen kanske gör susen ;) Så snart är det dags att skaka lite till ett afropass och sen dansa loss på en bräda till en timmas step pass!

Men första måste jag slänge ihop en köttfärsås så både jag och J har något att värma ikväll när vi tränat klart. Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0