Förväntningar!

Det är så mycket som väntar mig, så mycket roligt! Magen växer och bebis sparkar där inne ♥
Nej stopp nu det där var ett skämt!! Nu blev ni allt rädda, framförallt mamma och mormor tror jag... Allt är i sin vanliga ordning, jobbar och tränar och sover är det enda jag gör om dagarna. Vilket betyder att när helgerna väl kommer så är de så knökade med saker för att det är så mycket som jag vill hinna med.

Jag vill att snön ska komma nu, jag har sådan julstämning i kroppen och det mesta som spelas här hemma är julmusik (förstårs när Jonas inte är hemma).. Jag vill också få tid till att baka lussebullar och annat julgodis. Men det får nog bli efter egyptenresan! Ja nu är det inte långt kvar, endast 9 dagar kvar.

I helgen ska jag och J sitta barnvakt åt mina kusiner och sova över där. Sen ska vi ta med de på julmarknaden på Söndag och sen är det dags för att inta födelsedagsfirande för både min bror och farmor som fyller år häromkring. Så det blir ett restaurangbesök på greken för hela tjocka släkten. Presenter? nej juste det måste jag också försöka hinna med..

Nej nu måste jag skynda mig iväg till alla kidsen, puss o kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0