Från ett paket till singel för en kväll!

Jag ångra att jag skrev det där inlägget i förgår!!!! För inatt blev jag dålig, inte jättesjuk..men ont i halsen och väldigt trött! Jag har varit på jobbet idag iallafall, typiskt mig.. Men mig har man inte hemma om jag inte har över 38 graders feber! Jag skulle egentligen gå på spinning ikväll, men fattade det vettiga beslutet att avboka den och vila istället. Vill gärna vara frisk i helgen då både smått och gott väntar. Ska iväg till södertälje på lördag och umgås med madde och bella. Alla dj:s i södertälje ska tävla mot varandra på 550 så vi tänkte att då var det en perfet kväll att gå ut och shakea.

J fick hem sin efterlängtade Zlatan bok idag och sen han la sig i soffan för över en timma sen har det varit helt knäpptyst från hans håll .. Så jag fick helt plötsligt en rival här hemma. Normalt går han alltid runt och retas med mig och väsnas..  Men nu är det som om han inte är hemma ;) Men likabra att han får läsa ut bokskrället så jag får honom tillbaka :) inte ens något tjat om att han är hungrig, hallelujah moment säger jag!!!!

Men nu är iallafall jag hungrig så nu måste jag gå och laga mat... En kväll som denna hade det ju inte skadat om sushi Ai hade öppnat! puss o kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0