mitten på veckan och jag är helt slut....

Det är full rulle med både jobb och träning!! Men idag är jag träningsledig och är hemma och tar hand om min sjuka älskling.. Stackarn har blivit dålig igen!!
Hela dagen har jag gått runt och varit trött, kan bero på att jag var upp 06.00 imorse.. det här mörkret gör mig galen, blir både trött, sur och deppig! men snaaart bär det av till egypten :)

Var på besök hos tandläkaren imorse och jag fick toppen betyg om mina tänder så det känns jätteskönt. Fick även lära mig att te missfärgar tänderna otroligt mycket mer än vad kaffe gör... trodde det var tvärtom, men varje dag lär man sig någe nytt!

Har inte fått något inbokat jobb imorgon och hoppas nästan på att få vara ledig, det skulle vara så skönt och väl behövligt för mitt psyke! Men vi får se om telefonen ringer imorgon bitti eller inte. Tro det eller ej, men jag är förskolevikarie och jag har fått jobba varenda dag sen augusti!! Var orolig att jag skulle få jobba strödagar hit och dit, men icke..här jobbar jag som aldrig förr :) men ingen är gladare än jag!

När jag cyklade till jobbet imorse så var himlen så fantastiskt fin, heeelt lila.. Fin va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0