November är här

Tjong i ballongen!

Det var en tuff dag igår må jag säga.. Trodde världens influensa skulle bryta ut på mig inatt, men icke :) Men däremot en grym jävla träningsvärk!! Det var toppen att träna på nya hälsoskaparna igår och det ska bli kul att prova på de nya passen som tillkommit på schemat. Men ikväll kör jag vilodag tillsammans med en fet tvätthög........Ska bara iväg och jobba 8 timmar först!

Igår var det 1 november och det betydde ju att jag har varit rökfri i 2månader! Det går så bra och så lätt allting, det gäller bara att hålla detta livet ut för min egen skull :) Det enda jobbiga är att min ämnesomsättning var jättehög när jag rökte och nu har den verkligen rubbats totalt och jag är hungrig konstant. Så jag äter allt jag kan få i mig :P

Allt har varit så bra nu fram till igår då alex ringde.. Jag går inte in på något här, men jag blir kvar hemma i helgen och åker till göteborg en annan helg istället. Jättetråkigt och jag hade verkligen längtat efter dethär :( Men samtidigt så händer vissa saker ibland som är viktigare och då får man lägga de sakerna i första hand.

Nu ska jag iväg och jobba, puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0