Sjuk, lön, absolut inget farväl och dödens huvudvärk

Nu har jag blivit sjukis...rena rama slemmbomben släpptes i mitt huvud under natten vilket har resulterat i att jag haft en grym huvudvärk både inatt och hela morgonen. Nu efter att jag druckigt 1 liter vatten och snytigt mig ca 25 gånger börjar den släppa..men jag är helt slut! detta var ju verkligen något jag behövde nu när en så rolig helg väntar.. Men som tur är blev jag ledig idag så ska bara vila så jag blir av med skiten..

Lönedag idag och jag är så glad att ha pengar igen.. Det var lite fattigt denna månaden eftersom vi betalade resan..Men nu har jag pengar igen och har redan satt igång med julklapparna.. Alla räkningar är betalda också :)
Ska bege mig ut en stund för lite ärenden nere på stan, behöver friska luften också känner jag.

Idag är en stor dag, för idag flyttade min fina och underbara bästa vän från Sverige. Hon har valt att bo i Spanien istället och det förstår jag helt och hållet om man jämför hennes liv där med här.. Men det är tungt att du inte är 1 timma bort från mig längre utan befinner dig utanför landen. Att inte kunda ringas när man vill.. Men jag lovar dig att jag ska komma och hälsa på så fort jag kan... Jag älskar dig min fina stina!

vi är olika, vi har inte samma intressen..men ändå är du den jag litar på till 100%..Den personen som jag alltid har vänt mig till både i positiva och negativa situationer. Den personen som vet hur jag är och fungerar ♥




nej nu blev allt så himla sorgset.. och hon är ju inte död, utan hon lever som aldrig förr mitt hjärta!! Nu ska jag klä på mig i snigelfart så inte dödshuvudvärken kommer tillbaka och säger hej.

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0