Muskeldödare

Den här nedrans förkylningen vill inte ge sig och nu har näsan börjat rinna också! Men ingenting stoppar mig från att försöka hålla mitt humör uppe just nu. Imorgon är det fredag, min älskade älskade fredag är tillbaka. Helgen ska bli grym och jag längtar så himla mycket.
Det har inte hänt något speciellt mer än att jag har kört ett kickass-pass som alla borde köra om man tycker om att träna.. TRX heter det och är ett styrketräningspass (man tränar alla muskler i kroppen med hela sin kroppsvikt) men även lite kondition.. Jag körde i måndags och jag har fortfarande världens jävla träningsvärk idag.. Men förhoppningsvis släpper den efter spinningpasset ikväll :) men först väntar jobb med de underbara, adios!


saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0