Äntligen freeeedag!

Den dagen jag säger HJÄLP när jag ska gå på fest, inte förens DÅ är jag för gammal för det!!! Jag kommer aldrig bli för gammal heller. Men bara för att man "går på fest" betyder inte det att man måste göra det varje helg utan det kan ju ske mer sällan ;) ...haha nu har jag nog krånglat till det själv här så nu fattar inte ens jag vad jag skriver. Förstår att det blev ännu värre för er, men budskapet var väl att man aldrig blir för gammal för att gå ut och ha skoj tillsammans med sina vänner...vare sig man är 18 år eller 84 år. sen huuur man festar kommer förmodligen skilja sig åt. Jag hoppas det iallafall!!!!

Jag ska iväg till jobbet strax och sen är det snabba ryck efter 16.00 då jag slutar. Både jag och jonas ska iväg på galej ikväll och tror det eller ej men vi ska till samma ställe också :) brukar ju inte hända så ofta annars!

Hela helgen kommer bli kanon och det är så skönt att det är fredag! Så vi hörs efter helgen :) puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0