Är ni redo för....

Upp och hoppa, ligg inte och dra dig. Jag måste fånga dagen!!

Nu är jag uppe, tycker synd om Katri som ringde mig 7 imorse (jag sov i telefonen tror jag)... Men nu har jag fått vakna och ska kila iväg till jobbet om en stund.
Alltså det börjar bli riktigt kyligt nu, spelar ju ingen roll vad jag sätter på mig jag fryser ändå. Igår hade jag jeans, överdragsbyxor, långärmad tröja, huvtröja, stora ullig halsduk och en jacka över det när jag var ute...men jag frös ändå.. Jag är nog världens frusnaste människa.

Idag ska jag börja äta min hudmedicin, så nu håller vi rummarna att jag slipper prickikorv scenariot..

Dagen ser iallafall ut såhär, jobb 9 - 16.30, apoteket, äta middag, iväg och träna och senare vika tvätt. Låter som en bra dag, jajjamensan!! Nu måste jag kila, puss o kram!


min fina vän, snart ska du och jag åka bil i över 3 timmar hur ska vi klara att INTE slå ihjäl varandra?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0