Att pussas är bra för hjärtat!!

Fast ikväll får jag inga pussar alls, men mitt hjärta mår bra ändå! :) Jonas har åkt iväg till Norsjö (tror det hetta så) på firmafest, sitta och dricka öl hela natten och leka massa lekar.. Vissa har det bra!!

Jag hade glömt bort att det var fotografering på förskolan idag...ha ha ja ni kan ju bara tänka er 20 stycken ett/tvååringar som ska sitta still och helst lee framför kameran på beställning. Det fungerar inte och det blir alltid kaos. Men jag tycker ändå att de har varit superduktiga. Men som sagt - krävande dag!!!!!!

Har precis lagat till lite smarrig mat och ska iväg och träna lite senare :) men jag längtar helst av allt till sängen, dock kommer det vara himla tomt utan min karl bredvid mig. Ingen som trycker in mig som en platt pannkaka i väggen på natten och ingen som håller om mig när jag ska sova.. jaja det ska bli skönt med lite ensamtid också....han kommer ju faktiskt hem redan imorgon ♥


lax, broccoli, bönor och kall sås! sen kan jag ju tillägga att en hela choklad väntar på mig när jag kommer från träningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0