Back to work!

Ja då har ytterligare en helg svept förbi. Fredagen var kanon fram till att vi drog ut på bk, det var ett stort rent skämt.. Det var meningen att jag skulle gå ut på lördagen också men jag fick ta del av den värsta bakfyllan jag varit med om :S Gick upp från sängen 17.00 och innan dess hade jag väl spytt sisodär 5 gånger under dagen. Jag var totalt väck och mådde SÅ HIMLA ILLA.. Efter detta vill jag inte ens se något innehållande alkohol igen. Men dum som man är gäller väl det bara just nu... Istället tog jag det riktigt lugnt i soffan med en påse godis på magen.

Igår var det en perfekt söndag. Vi sova ut, åt en god frukost samtidigt som vi kikade på reprisen av fångarna på fortet. Sen tog vi oss en riktigt lång höstpromenad. Mamma kom förbi en stund och sa sedan hejdå eftersom hon åker till Norrland idag och är borta 3 veckor i sträck. Kommer saknar henne massor!
Söndagskvällen avslutades  hemma hos nettan och benny på middag och massa mys. Ja dagen var perfekt!

Nu är det bara att längta till fredag för då kommer min älskade alexandra hem igen :D och det ska bli kul med stort K!
Nej dags att sadla om och ta sig iväg till jobbet. Saknar mina små ungar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0