Den sociala biten har försvunnit sen jag flytta hem igen!

Godmorgon, eller godeftermiddag kanske jag ska säga! Jag har inte gått upp såhär sent, jag lovar. Jag har redan hunnit med att äta en god frukost, städa hela lägenheten, göra rent micron och se en film :) Känner mig rätt nöjd nu och ska nog inte göra något mer jobbigt idag. Men frågan är vad jag ska hitta på?!

Just nu sitter jag i soffan och har tråkigt, jonas kollar på fotboll och jag har varken lust eller tid att sitta att glo på en match på tv. Jag saknar att ha vänner runtomkring mig och jag har verkligen nästan inga tjej vänner kvar här alls. Jag vill mötas upp på stan och ta en fika, eller gå en lång promenad, eller snacka skit i timmar, laga mat tillsammans ja ni vet säkert vad jag menar. Jag är så uttråkad på denna stad och vill inte vara här. Visst kan jag vara med mina killkompisar och med min pojkvän men det är inte riktigt samma sak som att ha sina tjejer nära sig. Jag har enorm längtan tills jag börjar plugga igen så jag får tillbaka det här sociala igen. Jag vill inte sitta inne, jag vill inte sitta hemma med jonas varenda dag. Jag vill vara bara jag ibland. Den människa som föddes till alexandra!

ja nu blev allt väldigt deppigt, men så ska det inte vara. Ska nog göra lite kaffe och vänta på att jonas kollat klart så vi åtminstone kan gå ut!
sen är jag jättesugen på sushi!!!! och jag har ingen bil, och får jag tag på en så måste jag åka till eskilstuna för att få min sushi. Jaa det är inte lätt när det är svårt och tvärtom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0