Fredagsmys

Nu har jag tagit helg! Haft en underbar dag men ändå sorlig eftersom jag måste vikariera vidare på andra ställen från och med nästa vecka. Kommer verkligen sakna alla ungarna och arbetskollegorna. Men hoppas på att jag snart är tillbaka där igen :) Fastnade 1 1/2 timma nere på stan eftersom jag stötte på flera som jag inte träffat på jättelänge. Riktigt kul att prata av sig och se deras ansikten igen. När jag väl varit på apoteket, handlat, systemet och snackat ute i kylan så åkte jag äntligen hem.

Just nu sitter jag här i soffan med jättegod middag, vin och så väntar en skål med olika sortes nappar sen. Jag älskar nappar! Godisnappar då såklart ;) Precis som min mor. Sen väntar jag ju såklart på min älskade karl också som ska komma hem ca 20.00.. Åh vad jag ska pussa på honom!

Nu tackar jag för mig och önskar er en mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0