Härlig Lördag!

Rödtjut i glasen, finaste Krille bredvid mig i Soffan och älskling står och lagar god lördagsmiddag i köket! Kommer bli en kanonkväll, precis så jag vill ha den. Lite alkohol och trevligt sällskap :)

Började dagen med en ordentlig frukost innan jag gick ut och sprang en runda. Jättehärlig känsla på en lördag måste jag säga. Sen blev det en promenad ner på byn och sen vidare till krille för kaffe och gosaker.. och en hel del svensson svensson tittande!!

Imorgon hoppas jag på att få åka hem till min andra familj och träffa mina underbara kusiner..Mannen får stanna hemma och titta på fotboll för det är jag sååå trött på :) nej nu ska jag umgås här, puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0