Hemsk dag!

Denna dagen har varit otroligt jobbig!!!! Började dagen med att vakna till att telefonen ringde och det var Lena på jobbet som: "Heeeej, ska inte du jobba idag?! Du börjar väl 8 idag?!" .. Ni kan ju förstå själva hur jag kände mig då?!?! JAG FÖRSOVER MIG ALDRIG!! Tror detta var andra gången på hela mitt tjugoåriga liv.

Jag slängde mig upp från sängen, stoppa i linser och på med kläder...cyklade sen som en idiot till jobbet och det tog inte mer än 15 minuter från att lena ringde tills jag var på jobbet..Men då hade jag inte hunnit äta frukost, valt kläder med omsorg, sminka mig, strosa runt (superviktigt för mig på morgonen att få gå omkring och bara vara)...
Det kanske inte är en big deal att försova sig för det gör väl alla ibland, men hela min förmiddag blev förstörd! Hungrig, stressad och efterbliven i huvudet.. Normalt gör jag allting i snigelfart på morgonen för att jag älskar att ta det lugnt och bara vara.. En bra start på morgonen är viktigt! men dosen av skam för detta år har jag iallafall fått ta del av! så imorgon ska jag baka till alla på jobbet som förlåt :)

Hur jag ska komma igång med träningen igen är en stor fråga just nu?! Jag är fortfarande förkyld och totat död på kvällarna. Hur ska jag få orken tillbaka att komma igång?! shit vad jag hänger efter i mina vardagsrutiner känner jag. Men man får väl ta det för vad det är. Jag kanske behöver ett litet break för att få all ork tillbaka...

Nu ska jag iallafall laga mat till min älskling som kommer hem om ett tag sen ska jag dö i soffan resten av kvällen. Jag tänker inte ens klaga över att jag måste titta på fotboll ikväll ;) bara jag får ligga på divanen helt ostörd och dricka te så är jag nöjd för denna dag!

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

STACKARS MIN ÄLSKLING



MEN DET ÄR EN NY DAG IMORGON



PUSS



MAMS

2011-10-11 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0