Jag drar det lite kort och gott

Fredagskvällen spenderade jag tillsammans med några arbetskollegor på värdshuset..Vi åt middag, drack vin, snacka skit och lyssna till trubadur. Gick hem i skaplig tid och la mig runt halv två. En timma senare dundra min otroligt INTE nyktre man in genom dörren, han hade varit på lagfest/krogen. Men inte vaknade jag utav det utan jag vaknade av att han sitter upp och snarkar i soffan med halva benet ute från byxan. Sååå söt men såå jobbig!

Lördagen kom och jag tog mami med mig hem till mina små kusiner för att hälsa på. Det blev fika och lite planer för julen. Väl hemma åt jag middag tillsammans med jonas innan kim & freddie kom hem och gjorde oss sällskap :) Sen åkte vi och lämna jonas hos anders innan vi åkte vidare för överraskningfest för emelie. Hon var glad och nöjd över att ha alla sina nära där hemma och vi fick en jättetrevlig kväll innan alla skulle gå ut. Jag gick hem isället eftersom jag inte såg något intresse i att gå ut den kvällen.



Idag är det Söndag och jag har varit både seg, trött och haft ett utbrott. Stackars min älskling som får stå ut med mig ibland! Men efter att jag funderat lite och lugnat mig så hjälpte han mig att möblera om här hemma hos oss. Och det blev jättebra verkligen, så himla mysigt nu. Så på bara några timmar så blev lägenheten en helt ny nästan :D
Jonas stack till strängnäs redan vid 15.00 för att inventera på karlssons med fotbollslaget och kommer inte hem förens 22 ikväll. Jätterolig söndag verkligen.. jag vill ha honom hemma nuuuu!
Men ska inte klaga för jag har gjort det jättemysigt här och lagat tacos och grejer. Snart ska jag ta lite kaffe och äta min Ben & Jerry's som jag har unnat mig och köpt ♥



Imorgon är det ny vecka och just nu ser jag inte alls fram emot att jobba imorgon...men jag har fredag i sikte för då ska jag äntligen åka ner till göteborg!

nu ska jag ta tag i disken, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0