Jag måste erkänna att jag längtar väldigt mycket till helgen!!

Nu blev det såhär tokigt.. det ligger flera olika låtar här nedanför och jag har lyckats göra länkfärgen vit när jag hållt på att pyssla med designen. Men genast blev ju allt mycket roligare ;) Ni får väl dra med pilen till ni ser den där "lilla handen" och så blir det en överraskning istället. haha enyoj! ska fixa till det där ikväll!!

Stan Courtois & Felly – Don't Stop Believin' - KitSch 2.0 Remix Radio Edit

Kato – Hey Shorty (Yeah Yeah Part II) (feat. U$O & Johnson) - Club Version

Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine

Skillet – Yours To Hold

Rihanna – We Found Love

Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji – Pressure - Alesso Edit

Party Hit Kings – Hey (Nah Neh Nah) (Milk & Sugar & Vaya Con Dios Tribute Version)

David Puentez – Melodrama - Radio Edit

Dave Darell – Freeloader - Spencer & Hill Radio Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0