Måndag

Då var det måndag igen....

Avslutade min söndag igår med att sticka iväg och träna och sen avnjuta en god middag som jonas hade tillagat till oss. Sen blev det resterna från ostbrickan i lördags till Robert Gustafsson 3tr.

Ska strax kila till jobbet och det ser väldigt väldigt kallt ut idag.. så det är väl bara på med mössa och vantar! Jag vill grina, men jag tror ärligt snön kommer komma när som helst också.. jag vill vill vill vill inte! Men det luktar resa till varmare bravader, men berättar mer om det senare :)
När jag slutar 15.30 idag ska jag iväg och pumpa mina cykeldäck, tror snart jag cyklar på två däck utan luft ..

Men nu måste jag fortsätta här, ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad gott med ostbricka :) saknar dig tjejen! Kommer du ner till kalmar och hälsar på nån gång?

KRAM!!

2011-10-17 @ 15:23:45
URL: http://amandalarsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jaa:) Har nyligen startat den faktiskt. Jaa det tycker jag du ska, han ju aldrig träffas när du var nere i somras. Jo men det går bara bra, så himla kul med allt det praktiska! Hur har du tänkt göra, börja läsa igen till våren eller hösten?

Kram!!

2011-10-17 @ 18:26:44
URL: http://amandalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0