Måndagmorgon!

Godmorgon!

Kontoret ringde mig för en stund sen och ville att jag skulle upp och jobba.. dessa måndagar trivs jag inte med! Blir uppringd tidigt och måste sen stressa för att hinna till en viss tid.. Men jag får ju allid återkomma till mina gamla vanliga ställen där jag känner både barnen, föräldrarna och pedagogerna..så det är bra :)

Imorgon öppnar hälsoskaparna upp här igen och därför ska jag gå dit idag och teckna medlemskap tillsammans med mamma..Jag går ju på den vanliga såkallade klassiska friskis & svettis gympan i veckorna..Men jag börjar känna att jag vill ha något mer och betydligt jobbigare och mer givande. Ett pass där man känner sig mer död än levande när man är klar, sånt gillar jag ;) ..Så nu ska jag lägga ner tid och verkligen träna ordentligt hela hösten och vintern.. Sen får vi se vad det blir för nytt träningsställe när vi flyttar.. Men nu kör jag på hälsoskaparna, bra grejer!

Nu måste jag skynda mig här, puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Daugaard

Flyttar? SKa du flytta nu damen?:) hoppas du mår bra puss

2011-10-31 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0