Sakta i backarna

Hela helgen drack jag vin och åt allt jag kunde få i mig ... bra helg va?! Resultatet blev att jag känt mig helt uppsväld i 3 dagar nu.. Inte så skönt och inget att rekomendera!
Idag är det lönedag och jag tittade på mina fina pengar i ungefär 3 minuter och sen var nästan allting borta igen. Alltid lika kul.. men denna månaden får jag skylla mig lite själv eftersom jag betalat en resa utomlands. Så jag ska väl inte klaga.

Det börjar bli riktigt kallt ute på dagarna med barnen så nu har min vinterjacka fått åka fram och så även mössan och vantarna. Lite sorligt men skönare än att frysa iallafall.
Det är redan onsdag imorgon och jag undrar vart denna måndag och tisdag har tagit vägen?! Jobbat har jag men fort har det gått. På fredag väntar trevligheter tillsammans med mina arbetskollegor, och lite mer vin såklart!

Men det är tisdag idag och det står lasagne och träning på schemat ikväll, kram på er!

INTE LÅNGT KVAR TILLS JAG ÅKER TILL GÖTEBORG OCH FÅR UMGÅS MED MIN ÄLSKLINGS ALEX!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0