Snart helg!

Idag är jag trött, minns knappt att jonas gick upp imorse! Det handlar inte om att jag måste sova mer, för det behöver jag inte (gick och la mig 21.20 igår). Men mörkret det tar död på mig. Att vakna i mörker och en ruggig kyla gör så att jag känner mig som en utarbetad fyrabarns mamma som aldrig får sova. Men det blir nog bättre snart när jag får trampa iväg på cykeln till jobbet och sen ta min kopp kaffe :)

I eftermiddag måste ett besök till systemet göras och det betyder att helgen närmar sig med stora steg. Det ska bli så kul!!!!! Men nu måste jag lugna mig lite och ändra inställning från dans, höga klackar och goda drinkar - till bajsblöjor, tonvis med snor och mat överallt.. Men ack så fina och underbara små varelser!!

Puss & Kram


haha hittade en gammal bild på mig och sara efter en tokgalen festkväll, denna bilden säger mer än tusen ord ska jag säga er!!! åh vilka minnen och hemska bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0