Bröllop och Fredag

Igår damp det ner ett jättefint rött kuvert i brevlådan där det stod "Alexandra & Jonas".. Och vi är bjudna på vinterbröllop 17 december. Åh jag längtar!! Jag älskar bröllop ♥ Jag hoppas jag också får stå där en dag vid altaret och vara så fin och så lycklig!

Äntligen Fredag!!! Idag är jag så trött så trött och självklart börjar jag tidigt då också, men jag slutar redan 15.15 så det är jätteskönt såhär på en fredag :) Ska hem till m & p och äta ikväll och jag saknar dem hur mycket som helst!! Sen väntar resten av helgen på kalas, personalfest, träffa bror, träning och sen massa mys! Men nu måste jag rappa på så jag inte kommer försent till jobbet.

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0