Det är kämpigt och jag är en bitch

Dagen har varit jättebra på jobbet och sen har jag spenderat kvällen hemma hos Totte tillsammans med jonas och robin.. Vi har fått grillade hamburgare och sen kollade vi på Sverige - Ungern. Men jag gick hem efter första halvleken för jag klarar verkligen inte av att sitta still och vara trevlig!!!! Är så himla röksugen så jag håller på att döö... Jag är så grinig och tjurig och både robin och jonas tycker inte speciellt mycket om mig just nu.. Men jag varnade dem innan och det är inte mitt fel att jonas är min karl och robin har valt att sova hos oss inatt..

Nej dags att ta vara på tiden för snart är friden slut när grabbarna stormar in, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0