En helg i vanlig ordning

Min helg förblev lugn precis som planerat! Igår började jag dagen med en fika tillsammans med jonas, robin, nille och kimma nera på anna på torget. Sedan hade grabbarna fotbollsmatch här i mariefred så satte mig bekvämt i solen och hejjade mig igenom matchen. Sen återstod bara jag och jonas och vår myskväll. Baby lagade jättegod mat och vi kollade på film och hade en allmänt mysig lördagskväll.

Idag har jag legat i soffan hela dagen fram till klockan blev strax efter fyra, då stack jag iväg och träna vilket var himla skönt såhär efter 2 veckors uppehåll pågrund av min himla förkylning och min hosta.
Imorgon är det ny vecka och jag är bokad på jobb måndag, onsdag och fredag.. men jag tvekar inte på att jag kommer få jobba både tisdag och torsdag också :)

Nu ska jag återgå till soffan, älsklingen och god frukt. Om en timma är det efterlängtade idol också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0