Jag undrar om jag har något minne kvar alls?!

Jag glömmer verkligen bort allting, förr kunde jag glömma bort det som var oviktigt men idag glömmer jag bort de som även är viktigt. Tiden rusar iväg om dagarna och hur ska jag hinna samla mig, tänka, komma på och sen handla i situationen?!

Idag fyller iallafall min mamma 51 år, grattis grattis världens bästa mamma!!!


Idag slutar jag tidigt vilket ska bli så skönt, helt ensam hemma och jag ska äntligen få gjort vissa saker. Nummer ett är att ringa mina älsklingar ♥
Skulle gjort det igår och även tittat på innebandymatch, tror ni jag gjorde något utav det? Svaret är NEj och jag kan ju säga att jag sov redan vid 21.45.. Helt slut! Även om mitt jobb är så roligt och så givande så är det så krävande och så mycket energi går åt.

Nu måste jag kila för har sjukt stressigt som vanligt till jobbet.. Jag och tid har heller inte varit ett problem förut, men det är det nu. ställ klockan tidigare.. tro mig det gör jag vissa dagar men då gör jag något annat med den tiden :P

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0