Nu är vi alltid två!

Godmorgon!

Idag är det äntligen Fredag och jag vet inte varför jag längtar så mycket till just denna helgen?!? Kanske för att jag inte ska göra någonting och bara ha en myshelg :)

När jag var singel så fanns det inte en chans i världen att jag satt hemma än enda kväll under en helg och gjorde jag det hade jag folk i min lägenhet.. Men det känns annorlunda nu! Jag kan slappna av mer nu och nu är vi alltid två, känslan är fantastiskt ♥
Men är fortfarande en stressad person som måste lugna ner mig ibland!!

Idag jobbar jag sent, med andra ord till 16.30.. Kvällen bjuder på fotboll, Sverige - Ungern.. Kristoffer kommer hit och det har börjat bli lite som en vana att han kommer hit när det är "speciella" fotbollsmatcher på tv:e.. Men det är faktiskt lite mysigt måste jag erkänna :) På något sätt trivs jag med att ha två skrikande typer i soffan och alltid se de så lyckliga!

Nej nu måste jag kila, ha en bra dag!


Paris, åh det var fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0