Söndag!

Kvällen igår blev riktigt lyckad tillslut. Först käkade vi en god middag på Grappa, där vi frossade i oxfilé och kycklingfilé med chevreost inuti. Det var så himla gott! Sen anslöt vi oss till Rio där vi såg Jägarna 2 och den var riktigt riktigt bra.
Så se den gott folk :)

Idag har vi bara legat i soffan hela dagen, vi tog oss kraft för en liten stund sen att åka och handla..
Men nu är det slut på slappandet och dags för mig att byta om till mina nya träningskläder och skor och sen bege mig iväg och träna. Ska bli jätteskönt att röra lite på sig efter att ha legat hela dagen lång.
Efter träningen är det en snabbdusch och sen ska vi åka hem till m & p och avnjuta en god söndagsmiddag innehållande potatisgratäng, kött och sås. Sen står jag för efterrätten :)

Kram♥


min fina karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0