Underbart jobb och ytterligare en kväll med snus och fotboll

Ytterligare en lång arbetsdag och jag fick till och med jobba över en stund för att det var så mycket barn kvar. Så kom hem för en stund sen och nu har jag nyss tryckt i mig en två dagar gammal matlåda. Ja, normalt sätt kanske det inte skulle vara så frestande, men jag var hungrig och jag ska strax iväg och träna. Så man får ta vad man har helt enkelt när inte tiden finns till :)

Ikväll får jag inte se mitt idol utan lägenheten ska åter igen förvandlas till fotbollsarena och grabbarna grus ska bre ut sig i soffan...för det är ju fotboll! "Alex det är allsvenskan det kan man inte missa!!" Oooooooookej :P .
Jag får väl bjuda på te eller något annat roligt ;) ..och plocka snusprillor som de absolut måste lägga på bordet.......

Nej sluta på allt struntprat nu måste jag byta om!

Vill även passa på att gratulera min kusin som fyller stor kille idag! Hela 7 år blir han. Grattis sötnos ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0