Shopping och mys med älsklingen

Har umgåts med min älskade mamma hela dagen! Vi har varit i eskilstuna och handlat lite :) Jag har äntligen köpt nya träningskläder och träningskor..Så nu är jag glad tjej och har extra sug på att träna. Självklart har jag fått med mig lite annat hem också, jag och mamma är ingen bra kombo när det gäller pengar och affärer. Men har ändå varit duktig att hålla i pengarna med tanke på att jag ska handla mycket kläder i england nästa helg!
Tänkte engagera mig i att ta bild på mina hjärtan jag köpte på kicks, tror att dessa saker kan vara väldigt användbart för de flesta tjejer :D Men det kommer imorgon!

Nu sticker jag och baby till eskilstuna för middag och bio, Jägarna 2! Trevlig lördagskväll på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0