Då är man brunett igen...

Bilderna från igår var innan jag färgade håret...mitt är numera vanligt tråkigt brunt! Vi kunde inte färga så som jag ville eftersom jag har hållt på att färga mitt hår miljontals gånger under de senaste 4 åren. Min frisör sa att färg från 3 år tillbaka ligger fortfarande kvar på mina längder. Så det enda som gick att göra var att försöka färga tillbaka mot min naturligt bruna hårfärg och sen i Februari kan vi börja göra som jag vill....okej om den bruna färgen var snygg, men inte ens det är den! Men kanske inte så konstigt när jag har så mycket olika kemiska behandlingar på mina hårstrån och den dominanta röda färgen under. Jaja jag vänjer mig väl vid det här också.. det är bara så trist! Såklart det inte är fult och det lär ju ingen annan tycka heller, men det är just denna bruna färg jag är trött på. Och det ligger ju ändå hos mig vad jag trivs riktigt bra i och inte :)

Uppe tidigt idag för jag börjar redan 7.15, men det är skönt för då slutar jag 16.00 idag också. Längtar redan hem till sängen för jag är så trött.
Sen kan jag säga att rökningen håller på att döda mig, inte förens nu börjar det bli riktigt kämpigt. Imorgon har jag varit rökfri och nikotinfri (helt utan nikotin, varken snus, plåster, spray eller tuggummi) i 2 veckor. Jag saknar det och när jag går förbi människor som röker så känns det som jag skulle vilja sno ciggen och springa där ifrån bara för att få ett bloss. Ja vet det är helt sinnessjukt och jag har så fel i mina tankar. Men jag säger bara att det krävs mer för att jag ska ge upp. Jag kan ju säga att annars mår jag sjukt bra av att inte röka, jonas pussar mig mycket mysigare och jag luktar mycket godare säger han ;)

Åh äntligen nu är det bara 2 dagar kvar sen sticker vi till England, ska bli så skönt med lite semester :) puss & kram på er nu måste jag skynda mig så jag inte kommer försent!




Kommentarer
Postat av: Johannaty

tack va fint sagt!

Klänningen är inköpt för flera år sen från gina.

2011-09-14 @ 09:13:05
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Stina

HAHA!



DET HÄR VAR FINARE!!!

2011-09-14 @ 09:16:49
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0