Hej England och Manchester

Ja då var väskan packad och som vanligt har jag alldeles för mycker saker med mig.. Att jag aldrig lär mig!?!?! Men men nu får det vara så, måste ju kunna ha lite olika klädval:P Lite roligt var det att det tog 1 timma och packa min väska och 10 minuter för jonas att packa sin...killar ni har det bra ni!
Planet går 09.05 imorgon vilket betyder att vi blir hämtade 05.30 imorgon bitti av Robin och Johanna. Så det blir en tidig morgon! Nu blir det mys och sen john blund om vi ska vara pigga och glada imorgon!

Vi hörs på Måndag då vi är tillbaka, puss & kram och ta hand om er! ♥




Ja ni ser ju själva vilken galning till sambo jag har och det är första gången vi ska ut och resa tillsammans! Vi får se hur detta slutar ;) Men jag älskar honom så mycket även om jag vill begrava honom levande ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0