Baciller överallt

Ja nu har barnbacillerna slagit till igen, har fått ont i halsen och blivit lite förkyld. Jag HOPPAS verkligen inte det blir så mycket värre än såhär!! Jag har varken tid eller ork att vara sjuk, det finns inget värre. Det räcker med att jag inte ens kan träna ikväll, buhuu.. men ska försöka ta mig ut på en powerwalk istället så jag får röra på mig lite iallafall :)

I helgen ska jag träffa min stina och mina killar, jag behöver dem såå oendligt mycket just nu ♥
Längtar även väldigt mycket efter min mamma som jag inte träffar allt för ofta nuförtiden. Så ska försöka komma iväg och pussa lite på henne också..

Nej nu måste jag kolla till rotfrukterna i ugnen, puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0