Vilken jättebra weekend i Manchester!!!!

Flugit flygplan med Joel Kinnaman, stått ca 5 meter från Torres och bara fullkomligt drägglat! Setat på en så otroligt häftig fotbollsarena med 75 000 människor. Ni kan ju tänka er hur mäktigt det var när alla sjöng och höjde sina händer i luften. Inga bilder kan visa den upplevelsen vi var med om.
Jag har sett en rosa gigantisk hummer limosine, jag har sjungit "Its raining men" på fyllan för 8 killar i paraply. Jag har levt på fet mat i 4 dygn, druckigt öl på engelska underbart mysiga pubar, tappat ena örhänget när jag kom in på krogen och letat rätt på det när jag gick ut från krogen, shoppat loss, letat sushi över manchesters gator, retat gallfeber på grabbarna tillsammans med johanna, grinat för att jag varit så glad, pratat engelska med mycket trevligt folk, skrattat åt mina medressinärer, älskat min pojkvän och jaa jag kan nog fortsätta skriva i mängder, men jag stoppar här!

Vi har iallafall haft en kanon helg i Manchester allihopa! Väntar på bilder från systemkameran från dagen vi var på match.. Vi var riktigt snygga ska jag säga er ;)
Men nu ska jag kila iväg och träna, jag är redan tillbaka i rutinerna. För idag har jag både jobbat, lagat mat och vikt tvätt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0