April månad

Heey gullisar!
Nu var det fem dagar sen J åkte och inatt kommer han hem igen. Min fina älskling! Jag har haft en riktigt bra helg, precis så som jag ville ha den. Jag har gjort massa olika saker. Fikat i mängder och bara umgåts med kära. Mår även lite halvkasst just nu, hårbotten är värre än någonsin så det blir läkaren nästa (igen!!).. Sen har min roaccutan börjat värka så jag är så torr så torr. Läpparna är hemska, huden kliar som f*n och har problem att ha linserna i. Känner mig lite ledsen till och från, men jag visste ju om bivärkningarna innan.. Men dem är ändå inge roliga :(

Ska plugga lite idag..om döden...tur att det är ljust ute och att jag slipper sova själv hela natten. Sen ska jag även till gymet två svängar.. en sväng för gym och en för spinning, och sen blir det storstädning i lägenheten så det är fint när baby anländer.

Pappa, min farbror och min bror är påväg till afrika nu. Planet blev inställt igår när dem var i frankfurt så dem fick lyxhotell över natten och åkte vidare mot afrika imorse. Jag hoppas ni aktar er för pufformarna!!
Nej nu måste jag börja plugga och vakna till liv för jag är så sjukt trött!

puss & kram!

snart har jag min fina hy igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0