Bra dag!

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...men lite plugg han jag faktiskt med innan mamma ringde och fråga om jag skulle med ut till Coop. Jag följde med som bärhjälp och passade på att stå och dregla över de nybakta vitlöksbrödet där inne. När jag kom hem stack jag till gymmet och körde ett urskönt pass :)
När jag kom från träningen kom emelie förbi och så lunchade vi tillsammans innan vi gick ner och mötte upp jennifer på stan. Sen har jag tillbringat kvällen hemma hos Jennifer med ungefär 12 brudar. Dem skulle bowla och sedan ut på krogen. Men jag valde att inte följa med eftersom jag bestämt mig för det redan innan.

Gick förbi sushin när jag gick hem och köpte med mig. Huuuuuuur gott som helst var det, skulle kunna äta upp hela restaurangen!!! Dit ska jag gå många många fler gånger!!

Nu sitter jag hemma i soffan framför minuten med en skål godis. Det är så skönt, är helt slut fast jag inte gjort så mycket. Men det blir väl så när man varit sjuk.

Imorgon blir det grillning och lite vin, det ser jag fram emot!

Invigde mina nya träningskläder idag, sen får ni även se lite resultat på mina armar. Jag är så nöjd, men mer ska det bli ;)


Kommentarer
Postat av: daugaard

hur har du fått sådana biffiga armar så fort? du har ju inte tränat så länge väl? =P el kasnek har väldigt enkelt att få muskler?



vilka övningar kör du?

2012-04-29 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0