Check!

Åh vad skönt, har fått allt gjort idag som jag skulle! Tagit fram en artikel om döden och läst den, gymmat, läst kapitlet i boken som jag skulle, storstädat hela lägenheten, lagat kanongod middag och nu har jag nyss kört en timma spinning! Det var fullt idag så vi var säkert 18 stycken som spinnade, skitkul!!
Nu sitter jag här med kvällsmålet som består av kesella, bananskivor, krossade linfrön och kanel. Det är som världens godast efterrätt men är full med bra protein :)

Har skaffat mig lite grabbpolare på gymmet, varav en hjälpte mig med hur jag skulle träna tricepsmusklerna ännu mer effektivt än vad jag gjorde nu. Så det tackar jag för :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på sista delen av Maria Wearn, spännande spännande.

Älsklingen kommer hem runt 02.00 inatt, men då sover jag som en stock eftersom jag har ett viktigt seminarium imorgon som jag måste vara pigg till. Sen mina vänner så är grupp 8 välförtjänta av 7 dagars ledighet. Äntligen!

Trevlig kväll!

Får jag presentera Kotten, det är mina kusiners nya husdjur. Det är en pygmeigelkott och världens sötaste. Det är alltså inte en igelkott som dem plockat in utifrån utan det är en speciell sort som man har som husdjur. Ursprungligen kommer dem från Afrika. Han är iallafall världens sötaste och jag har gosat med honom i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0