Det kändes som sommar!

Färskpotatis, såser, grillat kött, rosévin, kärlek, fotboll, mys och träning, ungefär så har min helg sett ut!
Nu är det Måndag igen och vi ska har förflyttningsteknik idag, äntligen lite praktiskt igen. Tentan närmar sig och detta är näst sista skoldagen som vi har innan tentan. Jag kommer börja plugga lite smått i veckan men sätter igång stenhårt på Måndag. Börjar få lite ångest över att jag inte kan lata mig nu utan måste ta mig igenom denna salstenta med minst ett godkänt.

Slutar skolan 16 idag och efter det väntar ett ben & rympa pass. Hoppas även på att min telefon kommer så snart som möjligt för nu har jag varit mobillös i 6 dygn, nyttigt och bra..men nu orkar jag inte längre ;) Ta hand om er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0