Jag får dela mitt liv med den finaste människan

Förflyttningen gick bra, men gud så mycket vi måste tänka på. Nu gäller det bara att komma ihåg allting till den praktiska tentan. Får nog åka in en extra dag och träna lite uppe i metodrummet. Skulle egentligen setat barnvakt till två små trollungar ikväll men nu blev det inte så. Får mysa med dem imorgon istället :)

Annars händer det inget speciellt alls och kommer förmodligen inte göra på ett bra tag framöver. Tror inte ni vill läsa enbart om tentaplugg,träning, tentaplugg, träning, tentaplugg, träning osv..
Det är iallafall Alcatraz ikväll och jag sitter och väntar med all spänning. Ska krypa ner nu bredvid min finaste i soffan.

Min jonas är det bästa som finns, han är som en ängel i mitt liv och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Trodde inte man kunde älska någon så fruktansvärt mycket som jag älskar honom. Det är 2 1/2 år sen vi började umgås i princip hela tiden och man tycker ju känslorna borde avta lite ju längre man är tillsammans, men här gror dem som aldrig förr. De blir bara mer och mer känslor för denna man!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0